یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

حضور رئیس فدراسیون تیراندازی در منزل هانیه رستمیان + فیلم

رئیس فدراسیون تیراندازی در منزل هانیه رستمیان، تیرانداز المپیکی کشورمان حضور یافت و ضمن دیدار با خانواده این ورزشکار با پدر و مادر بانوی تیرانداز ایرانی گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدرایون تیراندازی، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در منزل هانیه رستمیان، تیرانداز المپیکی کشورمان حضور یافت و ضمن دیدار با خانواده این ورزشکار با پدر و مادر بانوی تیرانداز ایرانی گفتگو کرد.


ناصر رسولی، دبیر کل، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا سیفی، مسئول کمیته فرهنگی، معصومه توحیدلو، مسئول امور استان‌ها و محیا شهسواری، مسئول روابط عمومی فدراسیون نیز رئیس فدراسیون را همراهی کردند.

در ابتدا مرتضی قربانی خطاب به پدر هانیه رستمیان گفت: قطعا به داشتن فرزندی مانند هانیه افتخار می کنید. هانیه رستمیان باعث افتخار برای رشته تیراندازی و این ورزش دینی است. وی سهمیه و مدال های زیادی در این رشته گرفته و امیدوارم در آینده نیز موفق شود و مقامات بالای ورزش جهان را کسب کند.

 

وی در ادامه افزود: کسانی هستند که ذهنیت‌ها را خراب می‌کنند و در مسیر موفقیت‌ها سنگ‌اندازی می‌کنند. ورزشکار و تیرانداز اگر نشاط روحی و جسمی نداشته باشد به آن نتیجه ای که در نظر دارد، نمی‌رسد. هانیه رستمیان هم باید اول از همه خودش مراقب باشد. ما در جنگ توکل بر خدا و توسل بر ائمه داشتیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی خطاب به هانیه رستمیان گفت: از نظر معنوی و سلامت روح و جسم خود را تقویت کنید و قطعا با پشتکار می توانید به سکوهای خوبی برسید. البته شما از ورزشکاران با اخلاق هستید و از این بابت جزو ورزشکاران شاخص کشور هستید. با اراده قوی مانند همیشه مسیر خود را ادامه دهید و قطعا خداوند نیز دست شما را می‌گیرد.

با وجود مشکلاتی که وجود داشت تیم‌های تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی را به مسابقات قهرمانی آسیا در جاکارتا و کویت اعزام شد و با لطف خدا فاطمه امینی در جاکارتا یک سهمیه المپیک در تفنگ گرفت و محمد بیرانوند نیز با کسب مدال طلا، سهمیه تاریخی را برای تیراندازی به دست آورد.

 

 
 

https://