شنبه هشتم اردیبهشت ماه

نشست یوسف حیدری با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری

رئیس هیات‌ تیراندازی استان چهارمحال وبختیاری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در نشستی راهکارهای گسترش همکاری‌های دو طرفه را در راستای توسعه ورزش تیراندازی بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان چهارمحال و بختیاری، رئیس هیات تیراندازی  در این نشست با اشاره به برخی تعاملات میان هیئت و دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: این همکاری دو طرفه موجب می‌شود تا برنامه‌های آموزشی و مسابقاتی مشترک بسیاری را اجرا کنیم.

یوسف حیدری افزود: با توجه به تجهیزات تیراندازی از قبیل سیبل‌های الکترونیکی که دانشگاه علوم پزشکی استان دارد. هیئت تیراندازی و دانشگاه علوم پزشکی میتوانند مسابقات قهرمانی کشور، لیگ کشوری و همچنین المپیاد تیراندازی برگزار کنند. در همین خصوص یکی از مهمترین مباحث صورت گرفته  این بود که هیات تیراندازی استان از امکانات موجود دانشگاه استفاده کند. همچنین دانشگاه علوم پزشکی از مربیان و داوران هیات استان برای برگزاری کلاس های آموزشی و برگزاری مسابقات و المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور در امر قضاوت داوری از داوران هیئت  بهره مند شود.

 

این نشست،  با حضور یوسف حیدری، رئیس هیئت تیراندازی استان، اکبر سلطانی‌فر، سرپرست هیئت تیراندازی شهرستان شهرکرد و عاطفه امیری از تیراندازان حاضر در لیگ که هردو از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هستند و دکتر اعرابی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و برخی از معاونین وی  برگزار شد.