یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

امضاء تفاهم نامه همکاری بین شرکت ستایش صنعت امیران و فدراسیون تیراندازی

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تیراندازی و شرکت ستایش صنعت امیران منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تیراندازی و شرکت ستایش صنعت امیران با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون، حسن یزدخواستی، مشاور عالی رئیس و  رئیس کمیته اقتصادی، خواجه مهدی، مدیریت این شرکت، علی افسری, دبیر کمیته اهداف پروازی منعقد شد.

شرکت ستایش صنعت امیران به عنوان یک مجموعه تولیدی و ورزشی، اولین تولید کننده دستگاه‌های پرتاب بشقابک‌های اهداف پروازی مورد تایید فدراسیون تیراندازی است که متناسب با اخرین تکنولوژی‌های روز دنیا  در رشته‌های تراپ، اسکیت و اسپرتینگ اقدام به فعالیت کرده است و  طبق بررسی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تولیدات این مجموعه دانش بنیان نیز می باشد.

در حال حاضر این مجموعه دارای بخش‌های ساخت و تولید، مونتاژ و کنترل کیفیت است و در بازدیدی که کمیته اهداف پروازی از این مجموعه بعمل آورد مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به اهمیت تولید این تجهیزات در کشور به جهت گسترش، پشتیبانی و توسعه زیرساخت‌های اهداف پروازی، در شرایط تحریم، این تفاهم نامه منعقد شد.

همچنین پس از انعقاد قرارداد ، 20 درصد از سهام این شرکت در راستای افزایش تعاملات بین این دو بخش به فدراسیون تیراندازی حبه شد.

در ادامه بحث تسهیل در تولید این دستگاه‌ها، موضوع بازاریابی بین‌المللی و توسعه این ورزش در هیات‌های استانی قابل توجه است.

گفتنی است،طی برنامه عملیاتی 1403 فدراسیون، کمیته اهداف پروازی در نظر دارد هیات‌های استانی را به 5 بخش شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکزی تقسیم بندی و مسابقات  منطقه‌ای در این بخش ها برگزار می شود.