یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

برگزاری مجمع عمومی و سالیانه هیات تیراندازی استان البرز

مجمع سالیانه هیات تیراندازی استان البرز یکشنبه، 15 بهمن ماه به ریاست ناصر رسولی، دبیر فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان البرز، مجمع سالیانه هیات تیراندازی استان یکشنبه، 15 بهمن ماه با حضور ناصر رسولی، دبیر فدراسیون، معاون توسعه امور ورزش و اعضای مجمع هیات در سالن اجتماعات اداره کل ورزش برگزار شد.

 

در ابتدای این مجمع، گزارشی از عملکرد فنی، مالی و تقویم سالیانه تیراندازی البرز توسط رئیس و سرپرست خزانه‌دار هیات ارائه شد که به تأیید و تصویب اعضای مجمع رسید.

 

در ادامه معاون توسعه امور ورزش با بیان این که البرز ظرفیت بسیار بالایی در زمینه منابع انسانی دارد گفت: می‌بایست بحث همدلی و کنار گذاشتن اختلاف نظرها در تیراندازی البرز را پر رنگ‌تر کنیم.

 

وی با اشاره به نگاه ویژه اداره کل به هیات تیراندازی گفت: خوشبختانه طی این مدت توانستیم سالن شهید عجمیان کرج را در اختیار هیات قرار دهیم که البته این مهم، انتظارات و توقعمان از این هیات را نیز بالا خواهد برد.

 

همچنین رسولی، دبیر فدراسیون تیراندازی با اشاره به عملکرد هیات تیراندازی البرز و اقدامات و کارهای خوبی که در یک سال گذشته صورت گرفته و حضور تیم‌های قدرتمند در لیگ برتر و بازیکنان جوان و بزرگسال مستعد، نمونه‌ای از این حرکت رو به رشد و پیشرفت است.

 

وی تأکید کرد: با توجه به امکانات، فدراسیون در نظر دارد هیات‌های فعال استانی را پشتیبانی و حمایت ویژه نماید.

 

دبیر فدراسیون تیراندازی در پایان تصریح کرد: اتحاد و همدلی رمز توسعه و موفقیت تیراندازی البرز است و امیدواریم به این موضوع در هیات بیشتر توجه شود.