یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
با حضور محمود خسروی وفا و مناف هاشمی

جلسه مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون تیراندازی برگزار شد

جلسه مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون تیراندازی در محل این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، محمود خسروی‌وفا، و دکتر سید مناف هاشمی، رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک و مسئولان این کمیته ظهر امروز( شنبه)، ۲۸ بهمن ماه با حضور در محل فدراسیون تیراندازی با مرتضی قربانی، ناصر رسولی و کبری غیاثی، رئیس، دبیر و نایب رئیس فدراسیون تیراندازی و کادر فنی تیم‌های ملی دیدار کردند.

نصرالله سجادی، مشاور عالی، محمد تابع، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، فرهاد صدر، رئیس آکادمی ملی المپیک، فرید فتاحیان، مدیر روابط بین الملل، محمد کاظمی، مدیر حراست کمیته ملی المپیک، خسروی‌وفا را همراهی کردند. 

مریم طالبی، محسن نصر اصفهانی و نریمان نیکخو، کادر تیم های ملی نیز در این جلسه حضور داشتند.


در این نشست مسئولان فدراسیون برنامه‌ تیم‌های ملی تا المپیک پاریس ۲۰۲۴ شامل اردو‌ها، اعزام های برون مرزی، تامین مهمات و مسابقات کسب سهمیه و آماده سازی را ارائه کردند. 

مسابقات برزیل و قطر  جهت کسب سهمیه المپیک و مسابقات باکو و مونیخ جهت آمادگی ورزشکاران این رشته از مهم ترین برنامه های اعزام فدراسیون تا پیش از المپیک پاریس است.

مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی در این دیدار تاکید کرد: مسیر پیش روی تیراندازی نیازمند حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش است تا بتوانیم مهمات مورد نیاز را تامین و اعزام ها به بهترین نحو انجام شود.

مربی بدنساز، روانشناس و‌پزشک تغذیه از دیگر نیازهای تیراندازان بود که توسط کادر فنی اعلام شد.

مسئولان کمیته ملی المپیک نیز آمادگی خود را به منظور حمایت مادی و معنوی از فدراسیون تیراندازی جهت افزایش سهمیه و درخشش در المپیک را اعلام کردند.