یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی؛

قربانی : تیم‌های ملی باید پشتیبان داشته باشند

رئیس فداسیون تیراندازی در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی در خصوص عملکرد این فدراسیون گزارشی ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اظهار داشت: به اسبقیان بابت انتخابش به عنوان معاون وزیر ورزش تبریک می گویم. او سوابق زیادی دارد و از افراد خوش‌نام در ورزش است.

وی در ادامه افزود: ما باید نوکری هیأت‌های استانی را کنیم. ما تا الان ۱۶ اعزام برون مرزی و کسب ۲۵ مدال و همچنین بدست‌آوردن ۴ سهمیه المپیک را داشتیم. ما ۱۰ میلیارد در اهداف پروازی هزینه کردیم، در حالی که این رشته ۲.۵ سال تعطیل بود. در واقع ما دستروی دست نگذاشتیم. روزی که من آمدم ، فدراسیون با بدهی زیاد مواجه بود ، اما عقب‌نشینی نکردیم. ما تا الان یک میلیون فشنگ خریده‌ایم که ۶۰۰ هزار فشنگ توزیع شده است. با احتساب سلاح‌ها ، بیش از دو میلیارد به هیأت‌ها کمک کرده‌ایم و طی این مدت نیز ۶۲ سفر استانی داشته‌ام. 

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: ما ۸۰۰ استعداد کشف کردیم که به ۱۴۰ رساندیم و الان ۵۰ نفر گلچین شده‌اند. تیم‌های ملی باید پشتیبان داشته باشند و نباید رده‌های پایه و استعدادها و جوانان را رها کنیم.

وی در ادامه افزود: ما هزینه‌های سنگینی داریم و امیدواریم که در این باره کمک شود. ما نیروهای این کشور هستیم همه باید تلاش کنیم تا تیراندازی به جلو برود.

قربانی خاطرنشان کرد: اگر ایرادی داریم، به ما بگویید ، چون برای خدمت آمده‌ام و همه باید کمک کنند. من خودم را وقف کرده‌ام و امیدوارم مورد قبول باشد.