شنبه هشتم اردیبهشت ماه

سفر یک روزه رئیس هیئت تیراندازی استان چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن

رئیس هیئت تیراندازی استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن در نشستی راهکارهای گسترش همکاری‌های دو جانبه را در راستای توسعه ورزش تیراندازی بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی چهارمحال و بختیاری، رئیس هیات تیراندازی استان در این نشست به راه اندازی و شروع فعالیت هیات تیراندازی شهرستان بن اشاره کرد.

یوسف حیدری با بیان اینکه هیات های شهرستانی بازوهای توانمند هیات استان می باشند، می‌تواند موجب بهبود عملکرد هیئت استان و ارتقای کمی و کیفی ورزش تیراندازی شوند. وی افزود: با توجه به زیر ساخت های  که در ۵ شهرستان داریم به دنبال تامین زیر ساخت ها در دیگر شهرستان ها هستیم که در این خصوص مسولین ورزش استان و شهرستان ها حمایت همه جانبه را نیز باید داشته باشند.

در این نشست احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان گفت با اشاره به اینکه در این شهرستان و در این رشته استعدادهای خوبی هست به دنبال تامین یک قطعه زمین برای راه اندازی سایت اهداف پروازی و تامین مکانی جهت راه اندازی یک سالن تیراندازی اهداف ثابت خواهیم بود. رئیس هیات استان هم در این خصوص  قول تامین تجهیزات جهت راه اندازی دو خط تیراندازی اهداف ثابت و تامین یک دستگاه پرتاب پشقابک را داد،واز محل‌های مورد نیازبازدیدشد

گفتنی است، این نشست چهارشنبه ۲بهمن ماه  در محل دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن با حضور پوریا قربانی دبیر ،،خانم طادی نایب رئیس، عباس کریمی و غلامرضا سلیمی رئیس جدید هیئت شهرستان بن  برگزار گردید

لازم به ذکر است غلامرضا سلیمی به عنوان  رئیس هیات بن منصوب گردید.