شنبه هشتم اردیبهشت ماه

حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در منزل امیر جوهری خو

رئیس فدراسیون تیراندازی در منزل امیر جوهری‌خو تیرانداز تپانچه کشورمان حضور یافت و ضمن دیدار با خانواده این ورزشکار گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی روز گذشته پس از حضور در ورزشگاه شیرودی جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، در منزل امیر جوهری‌خو، دارنده مدال برنز تپانچه بازی‌های آسیایی هانگژو حضور یافت.

 

ناصر رسولی، دبیر کل، معصومه توحید‌لو، رئیس کمیته برنامه ریزی و امور استان‌ها، محیا شهسواری، مسئول کمیته روابط عمومی نیز رئیس فدراسیون را همراهی کردند.

مرتضی قربانی، رئیس فداسیون تیراندازی در این دیدار ضمن قدردانی از جامعه تیراندازی برای حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان اظهار داشت: اقتدار ایران به ملت ایران است و کسانی که رای دادند این اقتدار را به نمایش گذاشتند.امروز همه ملت، وحدت کلمه خود را نشان دادند و در در ورزشگاه شیرودی حاضر شدند و به دنیا گفتند که همه ما زیر پرچم اسلام و ولایت و ایران وحدت داریم.

وی همچنین برای ورزشکاران کشورمان در مسابقات پیش رو آرزوی موفقت کرد.

در این دیدار که با پذیرایی گرم خانواده امیرجوهری خو نیز همراه بود، این ورزشکار به مرتضی قربانی و همراهانش قطعه‌ای از فرش حرم مطهر امام رضا (ع) را هدیه داد.