جمعه دهم فروردین ماه

کرمی: هیات همدان به موضوع توجه به نواجوانان و جوانان اهمیت می‌دهد

سرپرست تیم تپانچه هیات همدان در لیگ برتر گفت: سطح لیگ برتر بسیار بالا است و تلاش می‌کنیم روی سکو قرار بگیریم.

کرمی، سرپرست تپانچه آقایان تیم استان همدان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در خصوص هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی اظهار داشت: هیات همدان در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ حاضر شد و تا اینجا با توجه به سطح بالایی که تیراندازان در تیم‌های مختلف دارند، نتایج خوبی را کسب کردیم. هفته آینده و در هفته پایانی بازی حساسی برابر تیم نزاجا داریم و امیدوارم رقابت خوبی با این تیم داشته باشیم. نزاجا تیراندازان خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم روی سکو قرار بگیریم.

وی در ادامه افزود: تیم ما در هفته چهارم برابر سپاهان شکست خورد و احتمال کمی وجود دارد تا بتوانیم به قهرمانی برسیم اما برای کسب مقام دوم شانس زیادی داریم. سطح لیگ بسیار بالا است و در صورت افزایش تیم ها نیز رقابت جذاب تر و طولانی تر خواهد شد.

دبیر هیات تیراندازی همدان یادآوری کرد: در تیم ما مهدی موسوی، میر جهان بخش موسوی، شایان تمدن و مهدی پور صالحی حضور دارند و  نتایج خوبی را نیز کسب کردند.  در اردوی تیم ملی در همدان با شایان تمدن و توانایی وی آشنا شدیم، تمدن در مسابقات این هفته سوم شد و رقابت نزدیکی برای کسب مقام بالاتر داشت و در هفته سوم نیز اول شد. برای ما اینکه از نوجوانان و جوانان در استان خود استفاده کنیم بسیار مهم است.

وی در پایان گفت: در صورت برگزاری المپییاد استعدادیابی نوجوانان و جوانان می‌توانند بهتر از این توانایی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/