یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

شهرستان‌های همدان سرشار از استعدادهای ناب هستند

رئیس هیات تیراندازی استان همدان در نشست با اعضای هیات تیراندازی شهرستان اسدآباد سخنرانی کرد.

رئیس هیات تیراندازی استان همدان به همراه جمعی از اعضای هیات با حضور در  اسدآباد در جریان آخرین اقدامات و مشکلات تیراندازان این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان همدان، سیدرضا موسوی در نشست با اعضای هیات تیراندازی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه شهرستان‌های همدان سرشار از استعدادهای ناب هستند، اظهار کرد: این شهرستان پتانسیل بالایی دارد و نگاه ما به تیراندازی اسدآباد ویژه و حمایتی است.

رئیس هیات تیراندازی با اشاره به اینکه تا امروز اقدامات خوبی با تلاش اعضای هیات انجام داده‌ایم، عنوان کرد: در دیدار اخیر با سردار قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی رایزنی‌های مثبتی انجام دادیم و در همان جلسه پیرامون اسدآباد و ظرفیت بالای این شهرستان هم نکاتی مطرح شد.

موسوی با اشاره به اینکه اسدآباد را ویژه خواهیم دید و از هیچ تلاشی برای پویایی بیشتر تیراندازی در این خطه دریغ نخواهیم کرد، افزود: البته علاوه بر پیگیری ما، نیاز است مجموعه شهرستان به‌خصوص فرمانداری، اداره ورزش اسدآباد و اعضای هیات تلاش و پیگیری خود برای هرچه بهتر شدن روند کار را انجام دهند.

وی اضافه کرد: در حوزه تسهیلات مالی برای خرید سلاح مذاکراتی با بانک‌ها انجام داده‌ایم و قول داده‌اند به محض ابلاغ بخش‌نامه‌های سال جدید، وام در اختیار ورزشکاران قرار دهند. موضوعی که برای ورزشکاران شهرستانی هم قابل پیگیری و اجرا خواهد بود.

انتهای پیام/