شنبه هشتم اردیبهشت ماه

رئیس فدراسیون تیراندازی: همدان در تیراندازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان گفت: همدان با برخورداری از قهرمانان ملی‌پوش ظرفیت بالایی از گذشته در این رشته داشته و همیشه در عرصه‌های ملی و فراملی حرف برای گفتن دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی در دیدار با رئیس و دبیر هیات تیراندازی استان همدان اظهار کرد: این استان طی سال‌های اخیر افتخارات زیادی در تیراندازی به دست آورده و با معرفی ملی‌پوشان مختلف ثابت کرده که حرف برای گفتن دارد. اعتقاد ما بر این است که این چرخه نباید متوقف شود و با تلاش متولیان و همت اعضای هیات و تیم مدیریتی که جدیدا روی کار آمده، باید این روند به بهترین شکل ممکن پیش برود تا قهرمانان بیشتری ظهور کنند.

وی با بیان اینکه همدان ظرفیت بالایی در رشته تیراندازی دارد و باید نفرات بیشتری مثل مه‌لقا جام‌بزرگ و مینا قربانی به کشور و دنیا معرفی کند، عنوان کرد: خدمت به جوانان آن هم در عرصه ورزش می‌تواند راه رسیدن به نقطه‌ای باشد که رضایت الهی را در پیش داشته باشد. استان همدان شهدای گرانقدری مثل سردار همدانی و سردار شمسی‌پور که خود رئیس هیات تیراندازی بوده تقدیم انقلاب کرده و نباید ما شرمنده این عزیزان شویم.

در این نشست سیدرضا موسوی رئیس هیات تیراندازی استان همدان هم با تبریک فرا رسیدن سال جدید، به بیان گزارش عملکرد دوماهه و برنامه‌های آینده این هیات پرداخت.

وی با اشاره به پیگیری‌ها جهت راه‌اندازی سایت اهداف پروازی در همدان افزود: هیات همدان با توجه به برخورداری از زیرساخت لازم، همچنین آمادگی خود جهت میزبانی شایسته از مسابقات دسته یک تیراندازی کشور را اعلام می‌کند.

گفتنی است؛ پیگیری مکاتبات لازم توسط فدراسیون جهت تسریع در روند پیگیری مصوبه سفر دو ماه پیش ریاست فدراسیون به همدان و دیدار با استاندار همدان، بررسی روند ثبت‌نام و تخصیص سلاح اهداف پروازی و همچنین برنامه‌ریزی هیات در اجرای مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر، از دیگر نکات مطرح شده در این نشست صمیمی بود.