یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی و اعضا و کادر فنی تیم ملی تپانچه + تصاویر

رئیس فدراسیون تیراندازی ظهر امروز با کادر فنی و ملی‌پوشان تپانچه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی ظهر امروز با کادر فنی و ملی‌پوشان تپانچه جلسه ای را برگزار کرد و با آنها به گفتگو پرداخت.

عباس محمدی و مهدی مبینی، نایب رئیس و دبیر کل فدراسیون تیراندازی، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، همتی، دکتر فاطمه قربانی، مسئول کمیته پزشکی، محسن نصر اصفهانی، احمد ظفر جعفرزاده، صولت و مریم سلطانی به عنوان کادر فنی و جواد فروغی، وحید گلخندان، امیر جوهری‌خو، رسول عفتی، سجاد پور حسینی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی، مینا قربانی، زینب طوماری و پریماه امیری در این جلسه حضور داشتند.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در ابتدا گفت: دغدغه نداشته باشید و‌ما موضوعات را پیگیری می‌کنیم. مطالبات و‌موضوعات مورد نظر را آماده کنید و من هم موظف هستم تا این موضوعات را بر طرف کنیم.

جواد فروغی، ملی‌پوش تپانچه کشورمان نیز درخواست داشت تا مشکل دریافت مجوز ورود سلاح توسط ورزشکار ملی بر طرف شود که در ادامه رئیس فدراسیون عنوان کرد با توجه به مذاکرات انجام شده با وزارت دفاع، مشکلات مربوط به خریداری سلاح در خارج از کشور توسط تیراندازان ملی‌پوش و مجوز ورود آن، برطرف شده است.