یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

نشست رئیس فدراسیون و کادر فنی و تیم ملی تفنگ برگزار شد+ تصاویر

رئیس فدراسیون تیراندازی ظهر امروز با کادر فنی و ملی‌پوشان تفنگ دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی ظهر امروز با کادر فنی و ملی‌پوشان تفنگ جلسه ای را برگزار کرد و با آنها به گفتگو پرداخت.

عباس محمدی و مهدی مبینی، نایب رئیس و دبیر کل فدراسیون تیراندازی، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، همتی، دکتر فاطمه قربانی، مسئول کمیته پزشکی، مریم طالبی، سولماز نقی‌لو، ساسان شهسواری، کادر فنی تیم تفنگ، الهه احمدی، نجمه خدمتی، یلدا سلیمانی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرمزاده، ثمین غلامی، فاطمه امینی، ساینا تیموری، شرمینه چهل امیرانی، آیلین علیپور، فاطمه کبیری، هادی قره‌باغی، علیرضا دانشور، پوریا نوروزیان، امیر محمد نکونام در این جلسه حضور داشتند.

 

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در این دیدار گفت:  هر کدام از ما یک وظیفه داریم که باید آنها را انجام دهیم اگر چنین عمل کنیم خداوند قطعا به ما کمک خواهد کرد. از شما تیراندازان می‌خواهم با اراده و امید کار را دنبال کنید. شما تنها به تمرینات فکر کنید و تمرکز خود را از دست ندهید و در کنار آن نیز به عبادت بپردازید و به خداوند توکل کنید و در این شرایط آرامش کامل خواهید داشت‌.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: تیراندازی در جامعه هنوز شناخته شده نیست و بعد از مدال فروغی و کسب سهمیه هانیه رستمیان شرایط کمی تغییر کرده است.

وی همچنین اعلام کرد با توجه به مذاکرات صورت گرفته با وزارت دفاع، مشکلات مربوط به خریداری سلاح در خارج از کشور توسط ملی‌پوشان و مجوز ورود آن برطرف شده است.

عباس محمدی، نایب رئیس فدراسیون تیراندازی نیز تاکید کرد: تلاش مضاعف تیراندازان در اردو‌ها مشخص است و انشالله این جوانان در میادین مختلف افتخارآفرینی های زیادی را رقم می زنند. این جوانان سرمایه تیراندازی ما هستند .

مهدی مبینی، دبیر فدراسیون نیز عنوان کرد:  سردار قربانی پیگیر کارها است و همه موضوعات را دنبال می کند. الان با حضور وی موقعیت خوبی فراهم شده است‌. آقای محمدی نیز مدام پیگیر موضوعات هستند.همه ما در یک کشتی هستیم و هدف نتیجه گرفتن تیم ملی است‌.

وی تاکید کرد: امسال سال مهم و سرنوشت سازی داریم و تمام تلاش ما این است که آرامش را برای شما فراهم کنیم. کمبودها را می دانیم که بخشی از آن به تحریم‌ها باز می‌گردد. اگر همه همدل باشیم مدال های خوشرنگی را در بازی‌های آسیایی و سهمیه های زیادی را کسب می کنیم و انشالله اولین مدال تفنگ در المپیک را به دست می‌آوریم.

 

در ادامه اعضای تیم ملی و‌ کادر فنی مشکلات و درخواست‌های خود را با رییس فدراسیون مطرح کردند.