شنبه هشتم اردیبهشت ماه

اعضا حاضر در نشست هم‌اندیشی هیات مازندران چه گفتند؟ + تصاویر

جلسه هم‌اندیشی روسای هیات‌های تیراندازی استان مازندران شنبه، 26 فروردین در هتل‌ بادله ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی استان مازندران، نشست هم‌اندیشی استان شنبه، ۲۶ فروردین در هتل‌ بادله ساری با حضور علی مصطفی رجبی، دبیر هیات تیراندازی مازندران، بریمانی، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران، معافی، مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، سرپرست هیات تیراندازی نوشهر، سرپرست هیات تیراندازی کلاردشت، سرپرست هیات تیراندازی سیمرغ، سرپرست هیات تیراندازی بهنمیر، سرپرست هیات تیراندازی محمودآباد، سرپرست هیات تیراندازی بابل، صالح نژاد و سرهنگ رجبی از پیشکسوتان تیراندازی استان مازندران برگزار شد.

علی مصطفی رجبی دبیر هیات تیراندازی مازندران نیز در این جلسه اظهار کرد: تمامی هیات‌ها باید اخبار و اتفاقات شهرستانی را به روابط عمومی هیات استان ارسال کنند.

وی افزود: تمامی مسابقات تیراندازی در شهرستان‌ها باید به روابط عمومی هیات استان انعکاس داده شود.

دبیر هیات تیراندازی مازندران خاطرنشان کرد: تمامی هیات های شهرستانی باید چارت خود را به هیات ارسال کنند.

----

بریمانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه گفت: امیدواریم با همدلی موجود در جامعه تیراندازی مازندران شاهد احیا و رونق این رشته در استان باشیم.

وی افزود: آنچه که در حق این رشته است باید ادا شود و کاستی‌ها باید جبران گردد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: مازندران مهد قهرمانان ملی، آسیا و جهان است و در ۳۵ رشته حائز قهرمانان بزرگی است.

بریمانی ادامه داد: در نشست‌های تخصصی با هیات تیراندازی مازندران مشکلات را پیگیری خواهیم کرد و بی‌شک باید شاهد اتفاقات خوشایندی در این رشته باشیم.

وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان تمام قد در خدمت تمامی هیات‌ها و ورزشکاران است و مدیران و مسئولان هیات‌ها نیز باید با تمام توان کار کنند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: استان مازندران حداقل در رشته تراپ حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد که امید می رود شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

معافی مسئول حراست اداره کل ورزش وجوانان استان مازندران نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه شاهد مدیریت همگانی در هیات تیراندازی مازندران توام با همدلی هستیم.

وی افزود: از مشکلات عدیده این رشته بحث احصای اطلاعات سازمان یافته در این رشته است که همچنان نیز وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: البته فقدان این اطلاعات در خصوص مهمات و اسلحه ورزشکاران نیز وجود دارد که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

معافی تاکید کرد: نظارت بر مسابقات و فشنگ‌های مصرفی نیز از نکات قابل توجه است که باید به ریز مورد ارزیابی و نظارت قرار گیرد.

وی عنوان کرد: توسعه رشته تراپ با توجه به شرایط موجود استان از الزاماتی است که باید در سطح باشگاه‌های استان مورد توجه قرار گیرد.

مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان مازندران متذکر شد: هیات‌های شهرستانی باید قبل از برگزاری مسابقات حتما اقدام به اخذ مجوز از شورای تامین و هماهنگی هیات‌ها، همت ویژه داشته باشند.

معافی یادآور شد: در بحث اغتشاشات اخیر متاسفانه برخی از مربیان با اغتشاشگران در فضای مجازی همراهی می کردند که این امر باید مورد ملاحظه قرار گیرد.

صالح نژاد پیشکسوت تیراندازی و قهرمان ارزنده پاراتیراندازی نیز گفت: مهمترین کاری که هیات می تواند انجام دهد ارزان شدن تیراندازی است.

وی افزود: اگر خود هیات‌ها دارای سالن باشند قطعا تیراندازی برای ورزشکاران ارزان می شود.

وی خاطرنشان کرد: پخش مسابقات تیراندازی از سوی صداوسیما از مطالبات هیات‌ها است که سبب ورود اسپانسرها خواهد شد.

سرهنگ رجبی پیشکسوت تیراندازی مازندران نیز در این جلسه گفت: مازندرانی‌ها سابقه درخشانی در مسابقات تیراندازی کشور و آسیا دارند.

وی افزود: مهمترین اصل در شرایط موجود وحدت رویه برای احیای این رشته در استان است.

رجبی خاطرنشان کرد: ظرفیت خوبی در استان وجود دارد و باید با همدلی موانع را از میان برداشت.

بالی لاشکی سرپرست هیات تیراندازی نوشهر نیز در این نشست از مشکلات عدیده هیات‌های شهرستانی سخن گفت و اظهار کرد: نوشهر یک شهر توریستی و بندری است لذا دو سالن موجود در سپاه و بندر را تجهیز و مورد استفاده قرار دادیم.

وی افزود: مشکل فشنگ در نوشهر نیز وجود دارد اما در حوزه سلاح موفق به اخذ ۶ سلاح اهداف ثابت از وزیر وقت شدیم.

سرپرست هیات تیراندازی نوشهر تاکید کرد: از هیات انتظار داریم که نگاه شرق و غرب را کنار بگذاریم و عدالت را اجرا کنیم و استانی ببینیم.

بالی لاشکی گفت: در سال گذشته ۳۰ مسابقه تیراندازی در نوشهر برگزار شد.

وی تاکید کرد: از هیات تقاضای تسهیلگری در استفاده هیات از سالن نمک آبرود را داریم.

دلفان آذری سرپرست هیات تیراندازی کلاردشت نیز عنوان کرد: کمترین بودجه به ورزش تیراندازی داده می شود در حالی که این رشته پرهزینه و با تجهیزات گران است.

وی افزود: کلاردشت دارای یک سالن ثابت تیراندازی است و با کمبود سلاح و فشنگ دست و پنجه نرم می کنیم.

سرپرست هیات تیراندازی کلاردشت تاکید کرد: کلاردشت دارای یک زمین بسیار مناسبی برای احداث سایت اهداف پروازی است که امید می رود ضمن بازدید روند اجرایی آن آغاز شود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به کمبود سلاح انتظار می رود اگر سلاح ها تجمیع شود می توان حداقل‌های موجود هر شهرستان را تامین کرد.

زواردهی سرپرست هیات تیراندازی سیمرغ نیز گفت: هنوز ثبت شناسه کد تیراندازی در سیمرغ انجام نشده است.

وی افزود: ما سایت  تیراندازی اهداف پروازی خوبی در سیمرغ  داریم که قابلیت برگزاری مسابقات تیراندازی را دارد.

صیاد موسوی سرپرست هیات تیراندازی محمودآباد نیز در این نشست به بیان نقطه نظرات خود پرداخت و گفت: مدیریت از مشکلات جدی این رشته بود که با تغییر جدید مرتفع شده است.

وی افزود: ما بزرگترین سایت اهداف پروازی در محمودآباد داریم.

سرپرست هیات تیراندازی محمودآباد خاطرنشان کرد: مضاف بر این دارای بیشترین تیراندازان و قهرمانان اهداف پروازی مازندران هستیم.

این مسئول ادامه داد: ما در سال ۱۴۰۱ هشت قهرمان ملی داشتیم و ۴۰۰ تیرانداز آماتور در محمودآباد مشغول فعالیت هستند.

سرپرست هیات تیراندازی محمودآباد گفت: ما به لحاظ برگزاری مسابقات تیراندازی هیچ مشکلی نداریم و موفق به برگزاری مسابقات ملی نیز شده ایم که در رسانه ملی نیز پخش شد.

بابا جانیان سرپرست هیات تیراندازی بابل نیز در این همایش به بیان مشکلات شهرستانی پرداخت و گفت: در سال ۹۸ سالن تیراندازی در بابل احداث شد که پاسخگوی نیاز شهرستان نیست.

وی افزود: مشکل سلاح و فشنگ در شهرستان بابل نیز وجود دارد و سلاح در شرایط موجود لازمه قهرمان پروری است.

سرپرست هیات تیراندازی بابل خاطرنشان کرد: کلاس آموزشی به روز رسانی مربیگری درجه دو برگزار شد و متاسفانه در مازندران کمتر از ۱۰ مربی دارای درجه یک وجود دارد.

باباجانیان ادامه داد: در صدد برای برگزاری مسابقات هستیم و از استان تقاضای سلاح های امانتی داریم.

وی عنوان کرد: در حال رایزنی برای اخذ تسهیلات بانکی با سند سلاح برای ورزشکاران هستیم تا سلاح های خود را به روز رسانی کنند.

سرپرست هیات تیراندازی بابل گفت: بخشی از سهمیه فشنگ هیات بلوکه شده است و از هیات انتظار حل این مشکل را داریم.

مرادتبار سرپرست هیات تیراندازی بهنمیر نیز در پایان این جلسه اعلام کرد: خوشبختانه حکم ریاست برای هیات این شهرستان صادر شد.

وی افزود: طی سال گذشته مسابقات تیراندازی در این شهرستان به طور منظم برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل ما به تامین سلاح و مهمات با قیمت مناسب باز می گردد و کار ما را در برگزاری مسابقات بسیار سخت کرده است.

سرپرست هیات تیراندازی بهنمیر با بیان اینکه این شهرستان دارای سه زمین مطلوب جهت برگزاری مسابقات اهداف پروازی است، متذکر شد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و تجلیل از پیشکسوتان و ورزشکاران برتر از جمله اقدامات هیات در سال جاری است.

انتهای پیام/