یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

امیر باقری: در خصوص تعدیل قیمت مهمات، پیگیری های انجام خواهد شد

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خوشبختانه تا کنون وزارت ودفاع و پشتیبانی و نیروهای مسلح در موضوع تامین مهمات برای تیراندازی اقدامات خوبی را انجام داده است.

امیر باقری، معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در پایان نشست مشترک مسئولین ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولین فدراسیون تیراندازی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: امروز فرصتی ایجاد شد تا درخدمت برادر عزیزمان سردار قربانی باشیم و در خصوص تعامل نیروهای مسلح و فدراسیون و در حوزه فعالیت‌های تیراندازی با نگاه کلان در مباحث قهرمانی، همگانی و داخلی نیروهای مسلح گفتگو های خوبی انجام شد و نیروهای مسلح علاقه مندی زیادی به همکاری با این فدراسیون دارند.

وی در ادامه افزود: زیر ساخت های نیروهای مسلح در کل کشور می تواند در اختیار فدراسیون برای توسعه این رشته و ارتقای آن باشد. در بحث آموزش تیراندازی توسط مربیان فدراسیون و مربیان نیروهای مسلح و تعامل در این بخش گفتگوهای خوبی صورت گرفت که می تواند کمک زیادی به هر دو بخش داشته باشد.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: باحضور میرافضل، مسئول ورزش بسیج و با به کارگیری ظرفیت بسیج در ارتقای ایران رشته کارهای خوبی انجام خواهد شد و امیدوارم با این تعامل شاهد ارتقای روز افزون تیراندازی در کشور باشیم و خبرهای خوشی از قهرمانان ملی در عرصه جهانی بشنویم.

وی در پایان در خصوص تامین سلاح و مهمات مورد نیازاتیراندازان تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون وزارت ودفاع و پشتیبانی و نیروهای مسلح در موضوع تامین مهمات برای تیراندازی اقدامات خوبی را انجام داده است اما قرار شده در خصوص تعدیل قیمت مهمات، پیگیری های لازم انجام شود تا قیمت ‌ها با نگاه ورزشی قابل تحمل‌تر باشد. همچنین تسهیل واگذاری مهمات به هیات ها در سطح استان ها مورد بحث قرار گرفت.