یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

امیر فولادی: تلاش می‌کنیم سازوکار تهیه فشنگ فراهم شود تا تیراندازان دغدغه نداشته باشند

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم که سازکار تهیه فشنگ را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا امسال دغدغه فشنگ نداشته باشند.

امیر جمشید فولادی، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح، در پایان نشست مشترک مسئولین ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولین فدراسیون تیراندازی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، اظهار داشت:  فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران جزو فدراسیون هایی است که در نیروهای مسلح در زمره فدراسیون ها و رشته های کاربردی قرار دارد به همین خاطر در تربیت بدنی نیروهای مسلح توجه خاصی نسبت به موضوعات مربوط به رشته تیراندازی داریم.

وی در ادامه افزود: یکی از مسابقات مهم و حساس سیزم و نظامیان جهان، تیراندازی است  و حضور قهرمانان نیروهای مسلح در تیم های ملی  علاوه بر تقویت تیم ملی، باعث تقویت تیم های نیروهای مسلح در رقابت های بین المللی خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح عنوان کرد:  تعامل ما با فدراسیون تیراندازی همواره وجود داشته و بر ما واجب بوده است. در جهت همکاری های متقابل نیروهای مسلح با فدراسیون در راستای سلاح و مهماتی که می توان از طریق نیروهای مسلح و صنایع دفاع تامین کرد، کمک خواهیم کرد و تمام تلاش خود را به کار می گیریم که سازکار تهیه فشنگ را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا امسال دغدغه فشنگ نداشته باشند.

وی در پایان گفت: مقرر شد تفاهم نامه ای با مشارکت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را با فدراسیون داشته باشیم  تا به خصوص در تامین مهمات در رشته تیراندازی دغدغه ها برطرف شود و کمک کنیم تا تیراندازان به بهترین شکل به تمرینات خود بپردازند.