شنبه هشتم اردیبهشت ماه

سعید محمدی رئیس هیات استان اردیبل شد + تصاویر

سعید محمدی به عنوان رئیس هیات تیراندازی استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان اردبیل با ریاست مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در محل سالن کنفرانس استادیوم شش هزار نفری رضازاده برگزار شد. 

در پایان این انتخابات سعید محمدی، با 12 رای از 14 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات تیراندازی استان اردبیل انتخاب شد.

 

سردار قربانی، رییس فدراسیون در این مجمع اظهار داشت: دو هزار روستا در کشور دارای خط تیراندازی خواهند شد که 3 روستا برای استان اردبیل در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: حیات و پویایی هیات‌های ورزشی و ورزشکاران به برگزاری مسابقات مختلف و برگزاری اردوهای مختلف است و باید از ظرفیت بزرگ سپاه و از امکانات زیرساختی این ارگان استفاده کنیم.

 رئیس فدراسیون تیراندازی افزود: در ورزش باید دنبال عزت باشم و انتظار داریم که استان بتواند ورزشکاران المپیکی تحویل جامعه ورزش کشور دهد و با توجه به ظرفیتی که استان اردبیل دارد انتظار می‌رود که بتواند برای توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی و استعدادیابی این رشته گام موثر بردارد.

وی در پایان از برنامه فدراسیون برای توسعه رشته تیراندازی در روستاها خبر داد و گفت: باید بدنبال همگانی کردن این رشته در تمام سطوح سنتی و مدرن باشیم.

 

اکبر ورودی سرپرست اداره کل در جلسه مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی گفت:در یکسال و نیم گذشته اقدامات خوبی در هیات انجام نگرفته و باید گفت که نه اعزامی از طرف هیات صورت گرفته و نه فردی به تیم ملی معرفی شده است.

ورودی تعامل با دستگاههای اجرایی اعم از نیروی انتظامی و ارگان ها بخصوص آموزش و پرورش در زمینه استعدادیابی را برای توسعه تیراندازی استان ضروری برشمرد و خاطر نشان کرد اداره کل برای توسعه تجهیزاتی هیات اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

در پایان این جلسه از زحمات محمدرضا برادران سرپرست هیات تقدیر و تجلیل شد.