یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی با استاندار اردبیل

رئیس فدراسیون تیراندازی با سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در خصوص رشته تیراندازی در این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ادامه سفرهای استانی رئیس فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی با حضور در اردبیل به همراه سعید محمدی، رئیس هیات اردبیل، آقای ورودی، مدیرکل، آقای عطایی، نماینده سپاه استان، آقای حیدرزاده، معاون تربیت بدنی سپاه و آقای مهدیزاده، بسیج ورزشکاران با استاندار اردبیل دیدار و گفتگو کرد

قربانی رییس فدراسیون تیراندازی به همراه سرهنگ عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس علیه السلام، ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ،رییس سازمان بسیج ورزشکاران و رییس هیات تیراندازی استان در راستای توسعه رشته تیراندازی با دکتر سیدحامد عاملی استاندار اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

قربانی در این دیدار با ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در فدراسیون و کسب مدال‌های جهانی و المپیکی، فدراسیون تیراندازی را یکی از فدراسیون های توسعه یافته و با و پیشرفت کاری عالی ارزیابی کرد.

در ادامه قربانی درخواست خود را نسبت به تجهیز،تعمیر و راه اندازی خط تیراندازی و همچنین زمین اهداف پروازی اعلام و خاطر نشان کرد: 93 روستا در کشور به زمین اهداف پروازی فعال مجهز هستند که به تمام روستاها 2 قبضه تفنگ و تجهیزات لازم اهدا خواهد شد.

عاملی، استاندار اردبیل نیز گفت: با تلاش و پشتکاری که وجود دارد رشته تیراندازی می تواند آینده درخشان تری داشته باشد و استان اردبیل به لحاظ بخش خصوصی نسبت به استان‌های همجوار ضعیف به نظر می رسد و تلاش خواهیم کرد که بتوانیم واحدهای بزرگی را راه اندازی کنیم تا در رشد و توسعه و اعتلای ورزش گام های محکمی برداریم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: نسبت به واگذاری زمین برای احداث سایت تیراندازی با اهداف پروازی مشکلی وجود ندارد و تلاش خواهیم کرد در چهارچوب وظایف و اختیارات استانداری برای تجهیز و توسعه این رشته المپیکی اقدامات لازم را انجام دهیم.

اکبر ورودی سرپرست ورزش و جوانان استان نیز در این نشست افزود : با توجه ویژه استاندار اردبیل از اعتبارات سفر ریاست جمهوری 100 درصد اعتبارات برای ورزش استان اردبیل جذب شده است و درخواست داریم که استاندار با عنایتی که به ورزش استان دارد در خصوص احداث سایت تیراندازی استان اردبیل اهتمام داشته و اعتبارات لازم را در این خصوص اختصاص دهد.