هفته دوم مسابقات لیگ خراسان رضوی با حضور تیراندازان استان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خراسان شمالی، هفته دوم رقابتهای لیگ تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی "جام شهید کاوه استان خراسان رضوی" در سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ نفر از تیراندازان خراسان شمالی در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد مقدس در روزهای ۳ و ۴ آبان ماه برگزار شد.
در رده بندی تیمی، تیم تفنگ کیهان بجنورد با ترکیب: فاطمه سادات علوی، مژگان خادمی، بیتا غلامپور، سمیه حیدرزاده و فاطمه محمدی با مربیگری کریم عطایی به مقام سوم این رقابتها دست یافتند.
این مسابقات با حضور ۱۵۰ تیرانداز و مجموع ۳۱ تیم در روزهای ۳ و ۴ آبان ماه برگزار شد که از خراسان شمالی ۱۲ تیرانداز در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی و یک تیم در رشته تفنگ بانوان حضور داشتند.
در پایان رکوردهای ذیل توسط تیراندازان استان کسب شد:
تپانچه بانوان:
۱- سحر همتیان با امتیاز ۵۴۹
۲- مریم مبشریان با امتیاز ۵۴۵
۳- هدیه ناصری با امتیاز ۵۱۰
تپانچه آقایان:
۱- رضا کاظمی با امتیاز ۵۴۷
۲-محمد مهدی وحیدی با امتیاز ۵۳۵
تفنگ بانوان:
۱-مهدیه اسدی با امتیاز ۶۰۱.۱
۲-فاطمه سادات علوی با امتیاز ۵۹۶.۷
۳-مژگان خادمی با امتیاز ۵۸۹.۷
۴-بیتا غلامپور با امتیاز ۵۸۱.۶
۵- سمیه حیدرزاده با امتیاز ۵۷۰
۶-فاطمه محمدی با امتیاز ۵۶۰.۹
تفنگ آقایان:
-علی هادیان: ۵۷۴.۵
