یکشنبه هفدهم خرداد ماه

پایان هفته دوم لیگ خراسان رضوی

هفته دوم مسابقات لیگ خراسان رضوی با حضور تیراندازان استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خراسان شمالی، هفته دوم رقابت‌های لیگ تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی "جام شهید کاوه استان خراسان رضوی" در سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ نفر از تیراندازان خراسان شمالی در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد مقدس در روزهای ۳ و ۴ آبان ماه برگزار شد. 

در رده بندی تیمی، تیم تفنگ کیهان بجنورد با ترکیب: فاطمه سادات علوی، مژگان خادمی، بیتا غلامپور، سمیه حیدرزاده و فاطمه محمدی با مربیگری کریم عطایی به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافتند. 

این مسابقات با حضور ۱۵۰ تیرانداز و مجموع ۳۱ تیم در روزهای ۳ و ۴ آبان ماه برگزار شد که از خراسان شمالی ۱۲ تیرانداز در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی و یک تیم در رشته تفنگ بانوان حضور داشتند.
  
در پایان رکوردهای ذیل توسط تیراندازان استان کسب شد:

تپانچه بانوان:
۱- سحر همتیان با امتیاز ۵۴۹
۲- مریم مبشریان با امتیاز ۵۴۵
۳- هدیه ناصری با امتیاز ۵۱۰ 

تپانچه آقایان:
۱- رضا کاظمی با امتیاز ۵۴۷ 
۲-محمد مهدی وحیدی با امتیاز ۵۳۵

تفنگ بانوان:
۱-مهدیه اسدی با امتیاز ۶۰۱.۱
۲-فاطمه سادات علوی با امتیاز ۵۹۶.۷
۳-مژگان خادمی با امتیاز ۵۸۹.۷
۴-بیتا غلامپور با امتیاز ۵۸۱.۶
۵- سمیه حیدرزاده با امتیاز ۵۷۰
۶-فاطمه محمدی با امتیاز ۵۶۰.۹ 

تفنگ آقایان:
-علی هادیان: ۵۷۴.۵