رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه با اعضای فدراسیون تیراندازی دیدار کرد
آرش نیکبخت، رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه با اعضای فدراسیون تیراندازی در تهران دیدار کرد. در این نشست تخصصی که با حضورناصر رسولی، دبیر فدراسیون، یاسر خلیلنژاد، رئیس کمیته آموزش، علی گلمحمدی ، مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی حیدری، مسئول کمیته همگانی و کلهری مسئول کمیته مربیان برگزار شد، مسائل و مشکلات تیراندازی استان کرمانشاه بهصورت دقیق و کارشناسانه مورد بررسی قرار گرفت.
یکی از محورهای مهم جلسه، ارتقای سطح آموزش در استان بود که در همین راستا، برگزاری دورههای درجه ۳ مربیگری و داوری در آینده نزدیک به تصویب رسید.
همچنین، آمادگی استان کرمانشاه برای میزبانی اردوهای تیم ملی اعلام شد که با استقبال اولیه فدراسیون همراه بود.
در ادامه، مشکلات مربوط به تأمین سلاحهای ورزشی هوماک، تفنگهای بادی و فشنگهای خفیف نیز مطرح شد و مورد پیگیری قرار گرفت. در پایان، راهکارهایی برای توسعه مسابقات همگانی در رشته تفنگ بادی در سطح استان بررسی شد که میتواند گامی مؤثر در جهت گسترش این ورزش بین عموم مردم باشد.
