یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

پایان لیگ دسته یک رشته تپانچه بادی بانوان در منطقه یک

مسابقات لیگ دسته یک رشته تپانچه بادی بانوان در منطقه یک با قهرمانی هیأت تیراندازی همدان و نائب قهرمانی پالایش نفت امام خمینی شازند به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیأت تیراندازی استان قم، هفته چهارم و پنجم «پایانی» شانزدهمین دوره لیگ دسته یک تپانچه بانوان در منطقه یک در روزهای  پنج شنبه و جمعه ۵ و ۶ بهمن‌ماه در باشگاه شهید مهدی زین الدین قم برگزار شد، ۵ تیم پالایش نفت امام خمینی شازند، باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین قم، کوثرهوافضا سپاه، هیأت همدان و آرس  با هم به رقایت پرداختند.

 پس از پنج هفته رقابت تیم هیأت تیراندازی همدان مقام اول، تیم پالایش نفت امام خمینی شازند مقام دوم و تیم کوثر هوافضا سپاه مقام سوم این دوره از رقابت ها را کسب نمودند.

همچنین در بخش انفرادی این رقابت‌ها محدثه کلهر تیرانداز تیم هیأت همدان مقام اول ، فاطمه احمدی و محبوبه محمدیان تیراندازان کوثر هوافضا سپاه به ترتیب  مقام دوم و مقام سوم این دوره از رقابتها را از آن خود نمودند.

 قضاوت این دوره از رقابت‌ها برعهده آقای رضا ملک محمدی، خانم فاضله فاضلی نژاد و آقای حسن مهره‌ساز بود.

 مسابقات لیگ دسته یک تپانچه بانوان در منطقه یک از آذرماه لغایت بهمن ماه به مدت 5 هفته به میزبانی و مدیریت هیأت تیراندازی استان قم برگزار خواهد گردید.

گفتنی است در پایان هفته چهارم این رقابتها به مناسبت میلاد حضرت علی مراسم جشن و مولودی خوانی با حضور ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها در سال مسابقات برگزار گردید.