شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه

نشست شورای اداری فدراسیون تیراندازی برگزار شد

با ریاست مرتضی قربانی نخستین نشست شورای اداری فدراسیون تیراندازی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، نشست شورای اداری فدراسیون تیراندازی با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون، ناصر رسولی، دبیر، کبری غیاثی، نایب رئیس، روسای کمیته ها و کارمندان این فدراسیون صبح امروز، (۱۱ اردیبهشت ماه) در محل فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این نشست مرتضی قربانی،‌ رئیس فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: در دو سال حضورم در فدراسیون تیراندازی ضمن انجام بیش از 65 سفر استانی، کمک های خوبی را به هیات های استانی داشتیم.

وی در ادامه افزود: در سال 1401 و 1402 به لطف خدا 4 سهمیه المپیک کسب کردیم. رشته تیراندازی، رشته‌ای تجهیزات محور است و  ورزشکاران و کادر فنی تیم های ملی در رده‌های سنی مختلف تمام تلاش خود را  انجام دادند.

رئیس فدراسیون تیراندازی عنوان کرد: در ابتدای سال مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس را با استقبال مسئولین ورزش کشور، خانواده بزرگ ورزش و تیراندازی و عموم مردم برگزار کردیم و بلافاصله بعد از آن ملی پوشان در تفنگ و تپانچه راهی برزیل و در اهداف پروازی عازم قطر شدند.

وی در ادامه تاکید کرد: در برزیل بچه ها تا نزدیکی سهمیه پیش رفتند و چهار نماینده در فینال داشتیم و با اختلاف کم از مدال باز ماندند. در قطر و در اهداف پروازی نیز بیرانوند در مقابل حریفان قدرتمند و با تجربه که سابقه دار در المپیک و مسابقات جهانی بودند، حاضر شد و از سد بسیاری از آنها عبور کرد و در شلیک حذفی با یک بشقاب از رسیدن به فینال باز ماند. در مجموع ورزشکاران و کادر فنی ما همه تلاش خود را انجام دادند.

در ادامه روسای کمیته های فدراسیون گزارشی از عملکرد فعالیت های سال گذشته و برنامه‌های پیش رو ارائه کردند.

در این نشست رئیس، دبیر و مسئولین فدراسیون، کارمندان و روسای کمیته ها در خصوص پیش‌برد برنامه های فدراسیون در سال ۱۴۰۳ به ویژه موضوعات مربوط به حضور موفق در المپیک به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.