سه شنبه یکم آبان ماه

در مجمع عمومی و سالیانه هیات تیراندازی قزوین چه گذشت؟

مجمع عمومی و سالیانه هیات تیراندازی استان قزوین با حضور مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مجمع عمومی و سالیانه هیات تیراندازی قزوین ظهر امروز (چهارشنبه)، ۱۳ تیر ماه با حضور مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی، دکتر علایی مقدم، مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین و حمید شیرازی، مسئول دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

 

 

در ابتدای این جلسه حسین زکی‌زاده، رییس هیات تیراندازی قزوین و عضو هیات رییسه فدراسیون گزارشی از فعالیت های این هیات ارائه کرد.

 

همچنین بازرس کل نیز گزارشی از عملکرد این هیات ارائه کرد که مورد تایید اعضا قرار گرفت.

 

دکتر علایی مقدم، مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در این مجمع  از حضور تمام وقت رییس هیات پ  کادر اجرایی هیات ابزار رضایت کرد و گفت: استان قزوین ظرفیت بالایی در رشته تیراندازی دارد و  لازم است در بحث استعدادیابی در این استان بیشتر کار شود.

 

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای هیات تیراندازی استان قزوین گفت: در ابتدا از دکتر علایی مقدم و عملکرد هیات تیراندازی قزوین قدردانی می کنم. آقای زکی زاده در اکثر مسابقات به عنوان داور حضور دارد و در آموزش کمک می کند به همین دلیل انتظار داریم با کمک اداره کل تیراندازان بیشتری را از قزوین در اردوهای تیم ملی در رده های سنی مختلف ببینیم.

 

وی در همین راستا به رییس هیات تیراندازی قزوین تاکید کرد ظرف ۱۵ روز آینده استعدادیابی را در سطح وسیع در استان آغاز و یک فرد را برای این امر منصوب کند.

 

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: هر رایی که روز جمعه در صندوق های رای انداخته شود از یک موشک بالاتر است و قدرت بالاتری دارد. از همه عزیزان دعوت می کنم تا با حضور در پای صندوق های رای فرد اصلح را برای اداره کشور انتخاب کنند.